سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اداره فنی و حرفه ای و کاردانش استان کردستان

زمانی‌که صحبت از نوآوری می‌شود، بسیاری از مدیران اجرایی اهمیت بالایی برای تنوع ایده‌ها و تغییرپذیری قائل می‌شوند .

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مرادی

بهره وری

 

بهره وری حاصل کسری است که از تقسیم مقدار یا ارزش محصول بر مقدار یا ارزش یکی از عوامل تولید بدست می آید. بدین لحاظ می توان از بهره وری سرمایه، مواد اولیه و نیروی کار صحبت کرد.

  ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مرادی

درخشش هنرجو رشته ساخت وتولید هنرستان شهید نمکی ناحیه یک سنندج در مسابقات کشوری

                یاسر معتمدی هنرجو پایه سوم رشته ساخت وتولید هنرستان شهید نمکی ناحیه یک سنندج موفق به کسب رتبه سوم کشور در مسابقات علمی عملی هنرستانهای فنی وحرفه ای شد . کسب این موفقیت را به این دانش آموز ارجمند و خانواده ایشان تبریک عرض می نماییم . همچنین از زحمات کارشناس محترم آموزش های فنی حرفه ای وکاردانش ناحیه یک سنندج آقای مولود احمدی و مدیر محترم هنرستان آقای سید فواد حسینی و تمامی همکاران شاغل در هنرستان شهید نمکی و علی الخصوص هنرآموزان محترم آقایان حسین رحمانی ، صالح وزیری ، حسن مرادی ، ارسلان دیوانی ، حبیب الله مرادی و سیامک محمدی صمیمانه قدردانی و تشکر می نماید .

لازم به ذکر است این مسابقات در سه مرحله هنرستانی ، استانی و کشوری برگزار و استان کردستان علاوه بر کسب رتبه فوق موفق به کسب پنج رتبه پنجم کشور در رشته های امور زراعی وباغی ، ساختمان ، کودکیاری ، ماشین های کشاورزی و نقشه کشی معماری توسط هنرجویان میثم رشیدی ، پوریا مردوخی ، نیوشا کرباسی ، پوریا فاطمی و نگاه فتحی و همچنین دو رتبه ششم کشور در رشته های طراحی ودوخت و معدن توسط هنرجویان پریسا علی ویسی و مهدی مفاخری گردید این موفقیت بزرگ را نیز به این عزیزان و خانواده محترم آنان و کلیه همکاران شاغل در هنرستانهای سطح استان تبریک عرض می نماید


ارسال شده در توسط مرادی

درخشش دانش آموزان استان دربخش تئوری مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش   

   دانش آموزان شاخه کاردانش استان باکسب 13 سهمیه دربخش تئوری مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی خوش درخشیدند. دراین مرحله استان در25 رشته نماینده داشت ودانش آموزان زیرموفق به کسب سهمیه شده اندکه اداره کل کسب این موفقیت را به این دانش آموز ان و خانواده های ایشان تبریک عرض می نماییم .

همچنین از زحمات مدیرومعاون ادارات کارشناسان محترم آموزش های فنی وحرفه ای وکاردانش شهرستانهای تابعه وهنرآموزان ومدیران ومعاونین هنرستانهای برتر صمیمانه قدردانی و تشکر می نماید

   لازم به ذکر است این مسابقات در سه مرحله هنرستانی ، استانی و کشوری برگزار و استان کردستان نسبت به استان های همجواروهم ترازدارای جایگاه مناسبی می باشدو بخش عملی مسابقات ازتاریخ 5الی 7مردادماه دراستان کرمان برگزارمی گردد.

 

مسعودمحمودی احمدآباد(برق ساختمان)، میلادوکیلی(تاسیسات برودتی)،شیما قلیه(چهره سازی)، فریدحسین پناهی(ساخت وتولید) ،پیمان فتاحی(تاسیسات بهداشتی)، محمد فعله گری (جوشکاری)،پوریاشامحمدی(برق صنعتی)، کابینت سازی چوبی(سیروان درویشی)، امجدجوان مردی(پرورش زنبورعسل)، نقشه کشی ساختمان(پرستوادوای)، محمدرضارحمانی(باغبانی)(مرغداری صنعتی)  ،(حسابداری مالی )، 


ارسال شده در توسط مرادی

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان   :نمایشگاه استانی هفته معرفی مشاغل در سنندج افتتاح شدبا حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان نمایشگاه استانی هفته معرفی مشاغل در سنندج افتتاح شد .

  ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مرادی

عنوان مقاله: مدیریت منابع انسانی در سازمانهای یادگیرنده

مولف/مترجم: کوروش شفی ؛ آرزو شفی

چکیده: عصر امروز، عصر تغییرات پرشتاب و عدم اطمینان نسبت به آینده و نبود اطلاعات در دسترس کافی جهت تصمیم‌گیری برای مدیران است. تغییراتی که اگر سازمان خود را با آن موافق و همراه نسازد، چه بسا سازمان را به ورطة نابودی بکشاند. از این رو سازمان باید تنها یک ویژگی ثابت داشته باشد: تغیر و تطبیق مداوم، عنصری که شاکله اصلی سازمانهای یادگیرنده است. ساختن محیطی یادگیرنده و افزایش شایستگی و قابلیت منابع انسانی، لازمة ایجاد هر سازمان یادگیرنده است که هر عضو آن هر لحظه به دنبال یافتن اطلاع از نیاز برای تغییر، کسب اطلاعات و دانش لازم، ارائه ایده مناسب و به‌کارگیری آن ایده در عمل، برای تطبیق دادن خود و سازمان با تغییرات ایجاد شده در محیط خارجی است. مدیریت منابع انسانی برای مدیریت دانش بستری فراهم می کند که در آن کسب اطلاعات و دانش و به اشتراک گذاشتن آن در سرتاسر سازمان نهادینه می‌شود و زمینه را برای ایجاد سازمانی یادگیرنده فراهم می‌سازد. پس در این مقاله سعی بر آن است که به بررسی سه موضوع زیر پرداخته شود.  

1 - جایگاه مدیریت منابع انسانی در مدیریت دانش
2 - نقش مدیریت منابع انسانی در ایجاد سازمان یادگیرنده
3 - وظایف مدیریت منابع انسانی در سازمان یادگیرنده در رابطه با دانشگران
به سؤال اول با بررسی نگرشهای موجود به مدیریت دانش، به سؤال دوم با بررسی نقش مدیر منابع انسانی در تبدیل مدیریت دانش به سازمان یادگیرنده و به سؤال سوم با بررسی استراتژی‌های جذب، حفظ و نگهداری دانشگران در سازمانهای یادگیرنده پاسخ داده شود.

  ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مرادی

عنوان مقاله: اداره اثربخش سازمانهای دانایی محور

مولف/مترجم: دکتر کرم الله دانش فرد

 

چکیده: اداره کارکنان در سازمانهای دانایی محورمتفاوت از اداره آنها در سازمانهای بوروکراتیک و ماشینی‌خواهد‌بود. کارکنان سازمانهای دانایی محور که به دانشگر معروفند اغلب می‌توانند بطور همزمان روی چند پروژه کار کنند و می دانند وقت خود را چگونه به آنها اختصاص دهند. آنها می توانند نتایج تلاش‌های خود را از طریق عوامل نرم مانند هوش هیجانی و اعتماد‌، بسیار بیشتر نمایند . انتقال و به اشتراک گذاشتن دانش و یاد گیری فعال از وظایف کارگران دانش به حساب می آید. این تفاوتها ، باعث شده است مدیران سازمانهای دانایی محور‌، توجه خاصی را به نحوه اداره دانشگران معطوف نمایند و اداره آنها جزء اهداف اصلی سازمان قرار گیرد. مدیران این سازمانها ، باید سیستم های ارتباط و پاداش را متفاوت از سازمانهای ماشینی تعریف نمایند و تلاش کنند خودگردانی ، شبکه دانش و سلسله مراتب را با هم متناسب سازند. دانشگران‌استقلال طلبند وبه‌کیفیت کار می اندیشند . آنها صاحب دانشی کدگذاری شده هستند که تقلید کردن آن مشکل است. این کارکنان از ویژگیها و نیازمندیهای خاصی برخوردار هستند و رضایت شغلی در آنها متفاوت از سایر کارکنان حاصل می شود. در این نوشتار ،ضمن توصیف برخی از صفا ت و ویژگیهای دانشگران جهت معرفی بیشتر این کارکنان، الزامات شغلی، انتظاراتشان از شغل و عوامل موجد رضایت شغلی آنها تشریح شده است. سپس به طور مختصر، برخی از اصول اداره دانشگران ، موانع تولید و انتقال دانش و ابعاد اداره آنها مورد بحث قرار گرفته است.

  ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط مرادی

براساس  اعلام دفترآموزش های کاردانش مرحله کشوری مسابقات  علمی کاربردی شاخه کاردانش وعلمی عملی شاخه فنی وحرفه ای در بخش تئوری به صورت همزمان در تاریخ 25/1/94در سنندج برگزار میگردد.


ارسال شده در توسط مرادی